Nástup možný ihned
Administrativní pracovnice / administrativní pracovník

Full time

Brno
Mám zájem o tuto pozici
Co vás čeká v našem týmu?
- Evidence dokumentů, faktur, přepravních podkladů, podpora dispečinku a skladového provozu.
- Vedení administrativy související s objednávkami, evidencí vozidel, účetními / logistickými podklady.
- Komunikace s kolegy, zákazníky a externími dodavateli — telefonicky, e-mailem, osobně.
- Zpracování interních a externích podkladů, kontrola správnosti dat, archivace dokumentů, případně drobná administrativa související s dopravou.
- Podpora vedení firmy v běžných administrativních činnostech — podklady k zakázkám, správa kontaktních údajů, příprava podkladů pro dispečink / logistiku.
Co od vás očekáváme?
- Středoškolské nebo vyšší vzdělání, velmi dobrá znalost českého jazyka v písemném i mluveném projevu.
- Dobré organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, spolehlivost.
- Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, práce s dokumenty), základní orientace v administrativních procesech.
- Komunikační dovednosti, ochota pracovat v týmu, flexibilita.
- Výhodou předchozí zkušenost v administrativě, ideálně v logistice nebo dopravě.
Mám zájem o tuto pozici
TSO benefity

Finanční a mzdové benefity
Zajímavé mzdové podmínky
Pevné platební termíny
Odměny za zlepšovací návrhy
Po zapracování možnost roční odměny/bonusu

Časová flexibilita
Pracovní smlouva přímo s námi, možnost pracovní smlouvy na dobu neurčitou
Různorodý profese
Inviduální přístup/zázemí stabilní firmy

Vzdělávání a osobní rozvoj
Příležitost profesního růstu
Možnost rozšíření profesních kvalifikací např. strojní průkaz, řidičské průkazy...

Firemní kultura a akce
Firemní team buildingy
Vánoční večírek
Odměna za pracovní jubilea

Ostatní
Moderní vozový a strojní park
Sleva na pohonné hmoty
Pracovní oděv
Zvýhodněné tarify pro osobní volání
Sleva při nákupu vozidel Škoda
CHCEŠ POSÍLIT NÁŠ TÝM ? JSME TADY.
Pošli nám vyplněný formulář, kontaktuj nás na info@tso.cz nebo na +420 774 423 454